اه !

موش گفت :

- افسوس ! دنیا روز به روز تنگ تر میشود. سابق جهان چنان دنگال بود که ترسم گرفت. دویدم و دویدم تا دست آخر ، هنگامی که دیدم از هر نقطه افق دیوار هایی سر به آسمان میکشد ، آسوده خاطر شدم. اما این دیوار های بلند با چنان سرعتی به هم نزدیک میشود که من ، از هم اکنون خودم را آخر خط میبینم ، و تله هایی که باید در آن بیافتم پیش چشمم است ...


- چاره ات این است که جهتت را عوض کنی .

گربه در حالی که او را مدرید چنین گفت ...


  • فرانتس کافکا


اکثر ما آدما مثل این موشه ایم ! تموم زندگیمون رو میدویم تا یه گوشه از دنیا رو بگیریم ! آخر هم فقط همینطور توی حصار های دنیا اسیر و اسیرتر میشیم ! بعد تازه وقتی میفهمیم که مسیر و اشتباه اومدیم که ...

زرشک ...


دیگه آخره کاره ! دیگه اونموقع اونقدر اسیر چنگال سرنوشتمون هستیم که نمیتونیم کاری بکنیم !


میدونید ... از اولش اینکه دنبال دیوار های دنیا بگردیم اشتباهه ! هرچی بیشتر دنبال مرز ها باشیم ، مرز ها بیشتر ما رو احاطه میکنن ! چرا نباید با یک فکر آزاد زندگی کرد ؟ چرا اینقدر برای خودمون مرز میذاریم که بعد از یه مدت ، متوجه بشیم در حصار این مرز ها اسیر شدیم و هر لحظه ممکنه سرنوشت از راه برسه و ...


شپلخ !



واقعا کارای ما آدما مسخره است ...


حکایت منم از همه اینا مسخره تر ... یک کلمه هست که تازگی ها خیلی علاقه پیدا کردم به گفتنش : اَه !



نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام سایت زیبایی داری.من حاضرم با شما تبادل لینک کنم
اگر مایل به تبادل لینک می باشید من را بانام:
××بزرگترین مرجع دانلود و ابزار وبمستر××
لینک کن سپس به من خبر به تا تو را با نام دلخواهت لینک کنم.
خداحافظ
به امید دیدار

سعید جمعه 12 تیر 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

سهراب چطوری پسر؟

جون هر کی دوست داری این بلاگ اسکای رو ول کن بیا همون بلاگفای بوقیده خودمون! اخه باو من همش یادم میره بهت سر بزنم بعد شرمندت میشم!!
اه، کلمه به این بی ناموسی تر من ندیده بودم، خجالت نمیکشی؟ :d
مرزها نمیشه گفت بدن سهراب، ولی باید دید این مرز به نفعت هست یا نه!! بستگی به دید – باور – اعتقادات و خیلی چیزای دیگه ادمها داره! مطمئنن همه یه مرزی دارن، پس نباید اونها رو بد دونست!!

مسعود جمعه 12 تیر 1388 ساعت 02:47 ق.ظ http://aseman25.blogsky.com

سلام
به مطلب جالبی بود امیدوارم دیگه نگی آه
اگه مایل به تبادل لینک هستی به من یه سری بزن

آرمینا جمعه 12 تیر 1388 ساعت 02:42 ق.ظ

ممنون که آپ کردی سهی !

چه باحال ، منم این کلمه رو بهش عادت کردم !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.