باز هم جملاتی از جبران خلیل جبران

آن هنگام که مفهوم زندگی را درک کنید همه چیز را زیبا خواهید دید ...

------------------------------------------------------------------------------------

زمانی که به آفتاب پشت می کنی چیزی نمی بینی مگر سایه خویش !

------------------------------------------------------------------------------------

برای یک مقتول مایه افتخار است که او خود قاتل نیست !

-------------------------------------------------------------------------------------

یکبار با جویباری در باره دریا سخن گفتم و جویبار پنداشت :

که من مبالغه گویی خیال پرداز بیش نیستم !

و باری با دریا در باره جویبار سخن گفتم و دریا پنداشت :

من بد گویی گستاخ و بی آبرو بیش نیستم ...

-------------------------------------------------------------------------------------

به زندگی گفتم :‌ می خواهم صدای سخن ((مرگ)) را بشنوم !

و زندگی صدای خود را اندکی فراتر برد و گفت‌:‌ هم اکنون صدایش را می شنوی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://princetongirls-mj.blogfa.com/

اولین مطلب که یه متن ادبی قشنگ بود . ولی دومی که " هفت بار از روح خودم متنفر شدم " از کتاب " آوازهای دل پیامبر " بود .
ممنون که سر زدی .
حتما لینکت می کنیم .
موفق باشی .

مسعود شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://faratar-az-boodan1.mihanblog.com/

سلام ...
وبلاگ قشنگی داری !
چند کتاب جبران رو خوندم مثل ماسه و کف !
واقعا قشنگه ! کوتاه و مفید و مختصر !
موفق باشی و سلامت !

شیرین شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

ممنونم که بهم سرزدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.