نوستالژی

یک . دو . سه ، امتحان میکنیم ! ساعت 3:20 نیمه شب !


خیلی خوب نوستالژی ... نوستالژی برای من خیلی معنی داره ، یعنی از یک زاویه تموم زندگی من نوستالژیه ! همه لحظاتش برای زیباست ! گرچه از هیچ کدومش لذت نبردم !


میگن این بازی به این صورته که هرکس پنج تا چیز که براش معنای نوستالژی میده رو بنویسه و پنج نفر رو هم دعوت کنه ! اما من فکر نکنم بتونم کمتر از پنجاه تا بنویسم :دی !


ممنون از علیرضا و بعدش هم آرش که من رو دعوت کردند !




نوستالژی یعنی دستایی که بوی لیمو میداد ! یعنی سردی اون دستا وقتی دارن چشمک رو با چسب میبندن ! (مشکل تنبلی چشم و اینا) ... دستایی که حاضرم همه دنیام رو بدم تا دوباره لمسشون کنم !


نوستالژی یعنی هر روز صبح بیدار شدن با صدای گرم و میردونه ای که میگه « صبح بخیر ، آقازاده عزیز ! »


نوستالژی یعنی سرود بوی ماه مدرسه ، اولین باری که این سرود از تلویزیون پخش شد همون سالی بود که من میخواستم برم کلاس اول !


نوستالژی یعنی یک کیف با عکس دوقلو های افسانه ای !


نوستالژی یعنی کیف خاکستری رنگ اولین عینکی که توی چهارسالگی گرفتم !


نوستالژی یعنی اول راهنمایی ، یعنی خلاف شدن با پیمان و سروش ! یعنی گرفتن اولین سیدی زدبازی !


نوستالژی یعنی آهنگ «بی حس» زدبازی !


نوستالژی یعنی جادوگران ! نوستالژی یعنی هافلپاف !


نوستالژی یعنی کنف های شبانه با علیرضا(لودو) و کمیل(دانگ) ... یعنی تا صبح خندیدن ! یعنی مسخره کردن علیرضا به خاطر اینکه مجبور بود نیم ساعت زودتر از من سحری بخوره ! یعنی پشت کامپیوتر افطار کردن !


نوستالژی یعنی قهرمانی هافل ! یعنی کنف پیروزی ! یعنی همه بچه ها وقتی داریم توی کنف وسط صحبت های ناظر تالار بوق میزنیم !


نوستالژی یعنی سوم راهنمایی ! خرخونی ! نوستالژی یعنی تست زدن برای تیزهوشان فقط برای اینکه به بقیه ثابت کنی که در همه حالتی میشه درس خوند !


نوستالژی یعنی پژمان ! یعنی راه انداختن اوباش ! یعنی راهنمایی گرفتن در زمینه قبولی تیزهوشان ! یعنی تو ستاد انتخاباتی دوستت پست زدن ! نوستالژی یعنی خندیدن با پژمان پشت کامپیوتر ! نوستالژی یعنی ساعت 4 صبح با پژمان خداحافظی کنی اون بره نون و پنیر و خیار بخوره منم برم کالباس و نوشابه بخورم بعد برگردیم به کارمون بخندیم


نوستالژی یعنی اولین وبلاگی که داشتم !  نوستالژی یعنی شازده کوچولو ، نرگس ، امین !


نوستالژی یعنی اولین بار پشت تلفن با یک دختر حرف زدن ! یعنی دستات یخ بکنه ، زانوهات بلرزه ، دهنت خشک بشه ! و مجبور باشی حرف بزنی ! نوستالژی یعنی سارا !


نوستالژی یعنی نیلوفر ! یعنی یک تابستون با هم پستیدن و هافل رو قهرمان کردن ! یعنی توی اوج خرخونی به عشق چتیدن با نیلو آن شدن ! یعنی دوست داشتن و دوست داشته شدن ! نوستالژِی یعنی هاگوارتز شرکت کردن ! یعنی پیوند خواهر و برادری ! نوستالژی یعنی با هم نظارت کردن و اشک ریختن موقع خداحافظی !


نوستالژی یعنی یک بسته شکلات کیندر (Kinder) که تا آخر عمر نگهش میدارم !


نوستالژی یعنی سمانه ! یعنی همیشه نیش و کنایه شنیدن! یعنی در مورد حقوق زنان صحبت کردن ! یعنی خندیدن در مورد بلوغ پسران ! یعنی دعوا کردن ! یعنی «پدیده مونث» ! یعنی (من) در ابعاد بزرگتر و جنس مخالف


نوستالژی یعنی من و پژمان و حوض میدان نقش جهان ! یعنی ایوان عالی قاپو ! یعنی پشت تلفن با ترس فحش شنیدن حرف زدن و بعد با خنده گوشی رو گذاشتن ! یعنی تلفنی تاکتیک کوییدیچ ریختن ! یعنی کوییدیچ رو قهرمان کردن !


نوستالژی یعنی برای پژو 206 معلم تولد گرفتن ! یعنی در و دیوارای راهنماییم ! یعنی مدرسه راهنمایی با همه بچه هاش ! یعنی آقای صفاری ناظم مدرسه ! نوستالژی یعنی تموم شر بازی های راهنمایی !


نوستالژی یعنی مزه های ناموسی به معلم انداختن !


نوستالژی یعنی یکشنبه ها ! یعنی بیرون رفتن ! یعنی پارک مرداویج ! یعنی  کنار زاینده رود ! نوستالژی یعنی پای پیاده از وسط زاینده رود رد شدن ! (نگران نشید بابا خشک بود !!) نوستالژی یعنی فرشید و ارسلان !


نوستالژی یعنی یاهو مسنجر ! یعنی همه بچه هایی که خیلی برام عزیزن ولی ممکنه اسمشون الان تو ذهنم نباشه ! نوستالژی یعنی زندگی من !


نوستالژی یعنی این وبلاگ که دو سال از زندگیم توش ثبت شده و به زودی میخوام باهاش خداحافظی کنم ...


ممنون اونایی که دعوتم کردند ! و خوب ... منم از امین ، یکتا ، سمر و یاسمن دعوت میکنم !


با تشکر - سهراب ، خبرنگار واحد نوستالژیک خبر - ساعت 5:06  بامداد !

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.gurestan.blogfa.com

سلام سهراب جان خوبی؟
تعاریفت از نوستالوژی جالب بودن
همراه با غم و شادی ای که .......

ولی این آخریش اصلا خوب نبود
یعنی می خوای ننویسی ؟

شهرام دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 01:58 ق.ظ http://mashghetanhaei.blogfa.com/

جالب بودن
لینک شدی

مخصوصا اون رد شدن از زاینده رود

چرا از کوه صفه نگفتی؟

مورگانا یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 09:56 ب.ظ

قشنگ بود.

ایران پیکس شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
به منم سر بزنید
خوشجال میشم

عکسهای شراره رخام که خیلی عکسهای توپی هست!!! حتما ببینید
http://www.iranpix.blogfa.com/post-692.aspx


مدل لباس چرم برای خانوم ها که اینم خیلی عکس های باحالی داره
http://www.iranpix.blogfa.com/post-691.aspx

منتظرم
بای بای

the cold one شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

good memories!

علیرضا جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.morale.blogfa.com

در مورد نظری که دادی واسم : من نوشته هات رو دوست دارم واسه همینه که همیشه وبلاگت رو دنبال میکنم واسه من مهم نیست کسی نظر بده یا نه مهم اینه که من اونایی رو که دوست دارم رو ببینم ولی خب وقتی همیشه نیستند توی وبلاگشون کامنت میزارم

در مورد این نوستالژی خب خیلی دیر زدی و بازم اشکال نداره
جداً حال کردم خیلی حالب بود خسته نباشی[:S048:]

مصطفی جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 02:19 ب.ظ http://white.tomb.blogfa.com

من عاشق زدبازیم

نوستالژی های گولاخی داشتی. دمت گرم.:D

شیطون به کی زنگ زذی، حرف زدنی! ها؟ خجالت بکش برو درستو بخون [:S048:] (از سخنان گهر بار آخونده مدرسه بود)

موفق باشی

Mostafa javid جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 07:00 ق.ظ http://Iris.40s.ir

Salam
web zibaie dari.mamnun misham be ma sar bezani.
Age ba tabadole link movafegh budi khabaram kon.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.